Proč nemusí být virtuální sídlo firmy Ostrava zrovna ideální?

Stále více začínajících podnikatelů volí možnost virtuálního firemního sídla. A je pravdou, že to má určité výhody, zejména ekonomické. I zde však platí, že ne všechna jsou si rovna. Proto je potřeba vybrat takové, které bude nejlépe vyhovovat našim potřebám.

Jedním z těch populárnějších je například virtuální sídlo firmy Ostrava. A není divu, je levnější než to v Praze, a přitom stále v poměrně známém městě, o kterém slyšeli i v zahraničí. Proto může přilákat i zákazníky či investory.

příklad firemního sídla

Na druhou stranu je potřeba říci, že není vhodná ani zdaleka pro všechny. Najde se spousta důvodů, proč pro vás zrovna Ostrava nemusí být tím ideálním řešením. A záleží jen na tom, které z nich pro vás budou důležitější.

Například je zde fakt, že Ostrava přeci jen není až tak známá, zvláště v zahraničí. A mezi lidmi, zvláště v naší republice, nemá příliš dobrou pověst. Navzdory změnám, které zde v posledních desetiletích proběhly, ji většina má stále asociovanou jako špinavé hornické město, což obchodu rozhodně nepomůže.

smlouva o virtuálním sídle

Dále je zde také cena, kterou firny za virtuální sídlo zde požadují. Ta je mnohdy vyšší, než by se mohlo zdát příhodné. Jistě, z jejich pohledu je to přirozené – chtějí na transakci co nejvíce vydělat. Je však otázkou, zda budeme ochotni zaplatit tolik peněz.

V neposlední řadě je tu také poloha. Její umístění v severovýchodní části republiky znamená, že z velké části naší země je tam docela daleko. To může mnohé odradit, na rozdíl od lokality blíže spíše ke středu. Na druhou stranu, pokud chceme podnikat lokálně a především na Moravě, může to být ideální místo.

Nakonec je potřeba se rozhodnout, co pro nás má větší význam, a které řešení je pro naše podnikání to nejvýhodnější. Jen tak si zajistíme úspěch, po kterém toužíme. A to nám pomůže se udržet i v dnešním tvrdém tržním prostředí.


Každé s.r.o. potřebuje své sídlo



Jak je v úvodníku tohoto textu napsánu, Obchodnímu soudu je zcela jedno, jestli se v sídle na uvedené adrese zdržujete nebo ne. Směrodatné pro něj je, že adresa existuje a od majitele objektu na této adrese obdržíte souhlas s umístěním sídla vaší společnosti s ručením omezeným.

Sídlo je častým problémem

My nabízíme podnikatelům možnost umístění jejich sídla na naší adrese. Po splnění našich obchodních podmínek, vydáme potvrzení, které bude akceptovat Obchodní soud a nebude tak bránit podnikateli k zápisu jeho společnosti od Obchodního rejstříku.V našem objektu, který je veřejnosti přístupný poskytneme, potřebné umístění sídla jeho společnosti a nabídneme i další, velice zajímavé služby. V našem slangu je nazýváme „fullservisem“. Co to obnáší.

Tak zaprvé je to ono sídlo firmy. Na pronájem tohoto virtuálního sídla navazujeme služby týkající se poštovní korespondence. Zákazníkova příchozí pošta je pečlivě zaregistrována. Přijímáme veškerou korespondenci. Dopisy, doporučené dopisy i balíky. Co se týče dopisů, jejich obálky diskrétně otevíráme a všechny listy z obálky naskenujeme do formátu PDF. Tyto soubory pak neprodleně přeposíláme na zákazníkovu e-mailovou adresu. Zákazník tak nepřichází o žádnou důležitou informaci a navíc se nevystavuje nebezpečí z prodlení v případě, že by nějaká zásilka obsahovala nějaké časové omezení.

Firemní brífingy

V ceně pronájmu sídla firmy má zákazník rovněž možnost využívat našich, příjemně a moderně zařízených konferenčních místností. Tyto může využít pro jednání s obchodními partnery, pro schůzky pracovníků své společnosti, nebo prezentaci své činnosti před novináři formou tiskové konference. Naše konferenční místnosti našim zákazníkům jistě pomohou pozvednout jejich prestiž. Myslíme si, že za tuto naši nabídku nepožadujeme nějak závratnou cenu. Pronájem virtuální adresy přijde zákazníka jen na pár stovek měsíčně, v závislosti na délce sjednaného pronájmu.


Skutečně se Seznam PPC reklama vyplatí, nebo jsou výhodnější nákupy Google virtuálního prostoru?


Každá firma chce vydělat co nejvíce peněz. To znamená mít co nejvyšší výnosy za cenu co nejmenších nákladů. To však není tak jednoduché, jak se na první pohled zdá. Najít mezi těmito dvěma věcmi rovnováhu může být někdy velmi obtížné.

Příkladem může být umístění pay-per-cklick reklamy. Je jasné, že za to, že bude na některé z webových stránek, musí firma majiteli této stránky zaplatit. Aby se to však vyplatilo, je potřeba, aby tato částka byla nižší než předpokládané zvýšení výnosů.

nápis Google ubíhající dozadu

Proto je potřeba si dobře rozmyslet, kam svou reklamu umístíme. Čím více je totiž daná stránka navštěvovaná, tím víc peněz za pronájem prostoru pro umístění reklamy bude její majitel požadovat. A to oprávněně. Na druhou stranu, čím více bude navštěvovaná, tím více lidí naši reklamu uvidí. Proto jsou k tomuto účelu často používány nejrůznější vyhledávače.

V našich končinách je oblíbená Seznam PPC reklama. A není divu, jedná se u nás o nejpoužívanější vyhledávač, a cena za prostor zde je nižší než například u Googlu. Je tedy jen pochopitelné, že toho firmy často využívají.

Nevýhodou je zde samozřejmě fakt, že Seznam navštěvují prakticky jen Češi. Pokud chceme, aby naše reklama přilákala i zákazníky z jiných zemí, nezbude nám, než udělat nákupy Google prostoru pro umístění naší reklamy. Ten je totiž celosvětově nejpoužívanějším vyhledávačem.

nápis „digitální marketing“ a jeho součásti

Avšak jeho umístění zde nestačí. Je také potřeba, aby naše reklama byla v angličtině, nejpoužívanějším mezinárodním jazyce současnosti. Česky totiž, přiznejme si, kromě obyvatel naší země mluví skutečně jen málokdo.

Je tedy vidět, že zde záleží na tom, jaký trh chceme zasáhnout. Je tedy nutné realisticky zvážit své možnosti a omezení, a na základě toho se rozhodnout. Jinak totiž může hrozit, že náklady budou vyšší, než kolik získáme. A to je špatná obchodní strategie.