Mohou být i reklamní tašky s potiskem vkusné?


Pokud jdeme do obchodu, většinou nám u pokladny nabídnou mimo jiné i tašku, kterou si můžeme za pár korun koupit. Samozřejmě, není to samoúčelné, nýbrž jde o součást marketingu. Avšak ať už si ji koupíme nebo ne, vždy si můžeme všimnout, že obvykle není nijak nápaditá a ani hezká.

Přitom je faktem, že by se i reklamní tašky s potiskem daly vyrábět tak, aby splňovaly svůj účel, tedy propagaci dané firmy, a zároveň také dobře vypadaly. Koneckonců, takové případy můžeme najít i ve skutečnosti. Bohužel jich je žalostně málo.

papírová nákupní taška

Jen málokdo si totiž uvědomuje, že navrhnout tašku tak, aby skutečně propagovala příslušnou firmu, a zároveň nebyla kýčovitá, není nic snadného. Je k tomu potřeba skutečně šikovný designér, a těch není mnoho.

A i kdyby bylo, většině podnikatelů se za něj v tomto případě nechce utrácet. Lidé si onu tašku koupí, pokud ji budou potřebovat, bez ohledu na to, jak vypadá. Proč se tedy zabývat tím, zda je na ní něco víc, než logo a název naší firmy? Protože nám to může pomoci více, než tušíme.

ruka s nákupními taškami

Pokud se totiž ona taška bude lidem líbit, budou ji používat častěji, když půjdou někam na nákupy. Díky tomu ji tak uvidí více lidí. A pokud zaujme i je, pak je pravděpodobné, že se přijdou podívat k vám do obchodu. Tak získáme mnoho nových potenciálních zákazníků.

Je poměrně velká škoda, že je tento poznatek ignorován. Většina firem je totiž toho názoru, že náklady, které by musely být vynaloženy, se nevrátí ani zdaleka tak rychle, jak by bylo potřeba. Ani zvýšení zisku nebude takové, aby tuto změnu ospravedlnilo. A v naprosté většině případů mají pravdu. Pokud se nám však podaří získat nějaký speciální design za výhodnou cenu, rozhodně není důvod jej nepoužít. Zvýšíme tím prestiž naší firmy, získáme nové zákazníky a podnítíme ty stávající, aby u nás více nakupovali. A to je základním cílem každé marketingové kampaně.

`